En shopaholics bekännelser

2009-08-14, 13:28:13 / Kategori: Allmänt
Har haft 17 helt underbara timmar med min Frida.
Hon dök upp igår vid åtta tiden efter jobbet. Vi tog en promenix in till stan. Tod en sväng runt alla restauranger och spande in menyerna. Tillslut fastnade vi på Pio och deras uteservering. Frida fastna för plankan och ett glas rött. Jag sattsade på fläskfiliskté från en gård i Halland och ett glas vitt till det. Helt fantastiskt underbar kväll!
När maten väl hamnat skön i magen tod vi svängen runt Hemmakväll och hyrden en film.

EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER


Poster En shopaholics bekännelser (2009)


En film helt i min smak. Man vet hur den komma sluta när man sätt fem minuter in i filmen. Vägen dit är fylld av en himla massa problem och tokigheter fast tillslut så får hon ändå sin drömman. Hoppas livet är så också. Nog för att jag har förstått att problemen och tokigheterna är längre än 90 minuter i verkliga livet fast drömmannen borde ju stå där nån gång i alla fall...

Skall tvätta bilen nu tror jag. Behövs verkligen. Skall bara lyssna klart på Sommar i P1 först. Laila Bagge pratar idag!

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?