FBG

2009-08-11, 20:31:42 / Kategori: Allmänt
Idag har  jag varit i Falkenberg och gjort nått åt det där som sitter uppe på mitt huvud. Blev bra tycker jag. Jessica gör ett strålande jobb!

Det var fullt upp på jobbet fram till elva då jag var tvungen att sticka. Bråkat med fodervagnen hela morgonen. Galet ilsk på allt vad kablar, kabelskenor och kabelvagnar heter. Suck. Frukost avnjöt jag och Håkan i ensamhet. Anette styrde kosan till Ge-Kås idag. Kan undra om hon var ensam där...Efter frukost bråkade jag lite till med fodervagnen och kabelvagnarna. Sen lastade jag tre kor som skulle på semester medans Håkan rörde om i brunnen med en elvisp modell större så att Micke och Ville (en hund) kunde köra skit. Väl klara med allt detta så åkte jag och Håkan iväg med korna jag lastat och hämtade samtidigt två som skulle hem och kalva. Å sen hade klockan hunnit bli elva....

Nu ikväll har jag äntligen skrivit klart uppsattsen om "fördelen att använda penetreringsoljor vid besprutning i torra förhållanden" tror jag skall hemligstämpla den...

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?