070707

2009-07-07, 10:29:55 / Kategori: Allmänt
Ja det är två år sedan nu. Lördagen med det magiska datumet som alla skulle gifta sig eller förlova sig på. Jag varken gifte mig eller förlovade mig men nog blev det allt ett magiskt datum som jag alltid kommer att minnas...
Det är både med glädje och ledsamhet man ser tillbaka på dessa två år. Dom har påverkat mig på gott och ont. Vad som än hänt så har de gjort mig till den person jag är i dag.
Sommaren -07 var på många sätt speciell. Jag hittade min första dansförälskelse!

It started with a dance... Regnet östa ner hela dagen. Skulle varit dans i Norre Katts park till Bhonus. Blev flyttat till Eketonga istället. Det var då för nu två år sedan... IT STARTED WITH A KISS




// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?