Man skall sluta på topp...

2009-07-13, 23:39:40 / Kategori: Allmänt
Var inte riktigt iform när jag gick till dansen idag. Suget fanns helt enkelt inte riktigt där. Vi var och åt tillsammans allihopa vilket var jätte trevlig fast maten var tråkig så inte heller det kunde lyffta mig till en kanon kväll...
Lyckades ändå på något sätt enbart få helt fantastiska danser. Höll mig bara till gammla godingar. Som sagt när humöret inte riktigt är med så finns abslout inte krafften till å leta nya... Tog sista dansen med Peter. Två timmar innan den egentliga sista dansen. Nu är jag hemma, skall gå och duscha och somna nöjd. Känns så skönt att ha slutat på topp ikväll. Ville helt enkelt inte att något skulle förstöra min kväll som inte var bra men på något sätt ändå blev underbar!

Helen

Åå, vad jag åär avis, vill också spendera kvällarna med danser i Malung.. Hoppas resten av veckan blir toppen!



lantmästare föresten? Jag har också kommit in. vet dock inte om jag ska gå där eller ett program i Skara.



Kram Helen



ps. vi var på Sånga Säby ihop ;)



2009-07-14, 10:06:09 URL: http://kallgard.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?