Måndag 13/7-09

2009-07-13, 16:02:52 / Kategori: Allmänt
Äntligen har regnat slutat och solen har till och med kommit fram. Känns skönt! Allt blir så mycket lättare när det är uppehåll och sol.

Gårdagen var vell ingen höjdare igår på dagen i alla fall. Allmänt nere och förkyld vilket inte var någon bra kombination. Sen duschade jag där på eftermiddagen, tog en tablett och gick och la mig en stund. Sen bytte jag om och åkte med Johann och Jennica upp till dansen. Första dansen fick jag med underbara Oskar Silvhorn. Sådan far sådan son helt enkelt! Sen blev jag uppbjuden av två helt nya en positiv upplevelse och en inte lika fullt så positiv. Johann lika underbar som vanligt. Peters foxar är ju nästan i en klass för sig på sitt sätt. Underbara Hans mjuka sköna foxar. Ola och jag fick till en riktigt kul bugg och mysig fox. Å Daniel med västen försstås lika go som vanligt trotts mycket dricka i kroppen. En till ny bekantskap hittade jag också, Began... Har hört mycket gott om han från Jennica å man kan inte säga annat än kul, mysit, mjukt och allmänt trevligt...

Ikväll skall vi äta middag allihop upp på dansbanan. Sen hoppas vi på en minst lika trevlig kväll ikväll som igår. Duschen nästa....

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?