Sista dagen med gänget...

2009-07-18, 13:10:31 / Kategori: Allmänt

Imorgon åker vi hem från Malung. Känns som sommaren kommer ta slut när vi rullar här ifrån. Alla underbara vänner åker på varsitt håll och vardagen återgår till det normala. 
Kommer bli ett tårfyllt farväl imorgon. Vi har haft två helt underbara veckor tillsammans den här sommaren. Jag har fått nya vänner för livet vilket gör mig otroligt glad. Det är människor som får mig att må otroligt  gott. Människor som får mig att vara mig själv vilket är underbart. Man behöver inte ha någon trelig fasad för att bli accepterad. Hoppas verkligen att vi kan få mycket tid tillsammans även i höst och vinter.
Känns bra att det blir plugg till hösten. Skönt att ha något kul att se fram emot.
Nu skall vi gå in till "stan" en liten håla egentligen fast denna veckan är det "stan". Vi skall hitta något att äta, handla mat till kvällen och frukost till imorgon, titta på Zlips uppträdande i parken och kanske handla ett par nya arbetsbyxor till mig!



// Caroline




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?