Sköna minnen

2009-07-24, 11:57:54 / Kategori: Allmänt
Första morgonen ensam på jobbet. Inte läge för å vara trött idag när klockan ringer 04.15 första gången. Kanske på torsdag eller nått kan jag ju fundera på å känna efter om jag är lite trött.
Det mesta gick som det skulle i morse tycker jag. Korna mjölkade och var allmänt snälla precis som dom skall vara. P4 radio Halland stod på i bakgrunden. Där brukar bjudas på en och annan bra låt och i mellan åt även en och annan intressant diskution. 
Dagens höjdpunkt var en låt som egentligen inte är nått så speciellt. Fast denna låt i Expanders version samtidigt som man befinner sig i en underbar människas famn har gjort denna låten magisk. Jag älskar musik och det sättet som musik påverkar mig. I de allra flesta fall så påverkar musiken mig till något positivt. Jag blir glad och får en skön känsla i kroppen. Sen finns det givetvis de låtar som bara får tårkanalerna att öppna sig. Musik berör mig vilket är helt fantastiskt.




// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?