21.10 lördag kväll...

2009-06-07, 12:47:38 / Kategori: Allmänt
Var jag på väg hem till Halmstad igen från mamma och pappa... Fast ibland kan planerna ändra sig väldigt snabbt. Cecilia (lillasyster) Cilla Lindh ringde precis när jag satt mig i bilen och var på väg. Jag och djuren (100 kor, två hundra och en katt) är ensama hemma kan du inte komma hit å äta popcorn och se på film. Jo självklart kan jag det vad gör man inte för sina vänner... Så istället för å vara hemma 22.00 så blev väll klockan 00.30. Vilket innebar att jag inte kom upp i tid och idag och inte ha fått gjort ett dugg av allt jag skulle gjort idag. Men, men dagen är inte slut än och någon gång kanske jag borde lära mig att livet blir ALDRIG som man tänkt sig. Denna gången var det ju något roligt som hände som jag inte hade tänkt så vad gör de... Det borde vara mer spontanitet i livet helt enkelt!



Cilla en varm kväll i Egypten hösten 2008




Ett av djuren. Världens sötaste Disel!

Nej nu skall jag försöka få gjort att jag skulle göra....



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?