Fjärde dagen på Öland!

2009-06-30, 15:19:02 / Kategori: Allmänt
En lugn och skön dag idag. Lite mulet fast ändå varmt och skönt. Sitter hos underbara Jennica och Johann och myser. Så otroligt skönt att vara här och bara va!

Igår var det soligt, varmt och skönt! Jag, johann, Jennica, Camilla och Helena drog in till Borgholm vid middag. Strosade runt lite och kollade i alla möjliga affär. Kändes lite som när man är utomlands och går i alla butiker som ligger utmed turist stråken. Samma krimskrams i alla butiker. En jätte fin klänning till Jennica, keps, badbyxor och solbrillor till Johann. Handlade lite gott kött på väg hem i Köpingsvik. Väl hemma var alla lagom trötta å goa. Jag och Johann hamnade på luftmadrassen och utbytte kroppsvätskor (svett). Jennica, Ola och Josse satt vid datorn och tittatde på lite kort.
Till kvällsmat  blev det fantastiskt gott kött med potatissallade och grönsaker.

Tiden går fort när man har kul. Helt plötsligt var klockan åtta. En timme kvar till dans och vi borde verkligen duscha. vi kom några minuter sena till dansen fast eftersom det var nonstop så spelade det inte så stor roll vi skulle bli trötta ändå...
Kindbergs och Casanovas bjöd upp till dans och det gjorde de bra. Tror aldrig jag har dansat till Kindergs innan och det är vell förmodligen inget band jag skulle åka till. Fast det funkar. Casanovas är ju Casanovas å det kommer vell förmodligen alltid vara något väldigt speciellt.
Fick många härliga danser. Johan underbart som vanligt. Ola ja man blir bara glad helt enkelt. Henrik mums, mums, mums vilken going. Fredrik vilken kille. Å Hasse bara mys, mys, mys. Dansade med två nya. En som jag fick fantastiska foxar med och Bengan från Kristianstad. Vilken kille, fattar inte var han fick all energi ifrån!


Här kommer äntligen lite bilder. Bättre fart på bredbandet hos Johann och Jennica!



Emilia gör ett snyggt turist kort utanför lunch stoppet i Nybro!




Johann försöker sy i en knapp i sina byxor!




Oskar, Elin Johan, Tova och jag på maskeraddansen!








Tova är med och gör raketen!




En Halmstadtjej...











Snygga ben =)




Trevligt, trevligt



Mina favoriter! Fruktansvärt att en kille kan vara bättre på att vara tjej än en själv...



Prisutdelning




Jag!




Johann försöker hjälpa mig och nåla fast min klänning. Tror det är de han gör nu i alla fall!





Jag och underbara Jennica myser i skuggan...


Ikväll blir det dans till Perikles. Johann filar fötterna på Jennica och Jennica lägger upp bilder på FB. Det är skönt att vara här helt enkelt!

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?