Hemma hos mor och far!

2009-06-06, 16:17:23 / Kategori: Allmänt

Händer inte jätte ofta att jag är här. Brukar vara fullt upp med annat. Mamma fyllde 49 år i tisdags så jag kännde att nu kan jag inte komma undan längre. Kom hem vid middag och stannar vell till ikväll nån gång. Vi skall grilla ikväll innan jag åker. Mums, mums!


Mitt kusin barn Felicia och mamma Gunilla!




Lite om gårdagen....
Hamnade i sängen 02.00 lagom öm och go i fötterna efter en mycket trevlig kväll. Fantastiskt kul å träffa alla som man träffar så sällan. Hade inte jätte höga förväntingar på dansen fast tycker ändå att jag blev positivt överraskad. Där var några riktiga guldkorn som gjorde danskvällen!



Jag och ett av "guldkornen" Martin på Västerhagen 2008! 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?