Idag trillar regnet över Halmstad...

2009-06-18, 09:56:36 / Kategori: Allmänt
Fast igår var det i alla fall något som liknade nått vi kan kalla sommar!

U-21 EM pågår i sverige och matcher spelas bland annat i Halmstad. Detta rör inte mig speciellt mycket eftersom jag inte är överdrivet intresserad av fotboll. Fast vissa bra saker drar det med sig som lite extra festligheter i stan.
Igår bjöd Sannex upp till dans på Stora torg. Eller man kunde dansa om man ville. Tror det var ett par som var upp under den timmen jag var där. Fast det var liksom skönt å bara sitta där på gräset (konstgräset) och njuta av lite musik och trevliga vänner hittade nämligen Jenny, Emilia och Maria...






Efter dansen var det tid för den efterlängtade kvällsmaten hos Lizette. Utbildad kock som hon är så kan det ju inte annat än att bli super gott när man kommer dit. Så var det också denna gången! Öppnar dörren och känner en underbar doft från balkongen. Grillat! Till det serverades en helt underbar potatissallad med morötter och sparris och sen en underbart god sallad och mangosalsa. Lizette är fantastisk helt enkelt.  Å precis när jag inte trodde det kunde bli bättre så kommer hon in med den mest underbara morotskaka jag någonsin ätit!






När vi hade smällt maten lite så tog vi en promenad och skulle plocka blommor till midsommar. Så mycket blommor till midsommar blev det inte plockat fast kul hade vi!




Erika, Sofie, Tomas och Lizette





Sofie och ett av hennes underbara trick!


Idag blir det först frisören i Falkenberg. Skall ta på mig stridsutrustningen för å få min vilja igenom. Vi är inte riktigt överens jag och Jessica. Sen drar jag kosan mot Ullared och Ge-Kås var fruktansvärt längesedan jag var där...

//Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?