Nu har det hänt igen...

2009-06-08, 08:34:45 / Kategori: Allmänt
Mina planer gick i kras. Tanken var att jag skulle ta cykeln till jobbet för å fortsätta med min miljövänliga, hälsotrend. Vardagsmotionen är den man skall ta vara på. Den där sträckan man ändå måste förflytta sig på något sätt. Ta cykeln istället för bilen/bussen. I mitt fall tar det 25 min längre tid med cykeln än att ta bilen fast skulle jag göra samma motionspass efter jobbet så hade det tagit ännu längre tid... Det var ett litet tal om att ta cykeln/fötterna istället för bilen/bussen så åter till varför jag inte kunde ta cykeln denna morgon. Ringen en snäll chef och ber på sitt snällast måndagssätt så är det ju svårt säga nej eller ger order på sitt också ganska trevliga måndagssätt (beroende på hur man ser det) så är det ju svårt att säga nej. Tydligen skall vi riva en vägg idag på jobbet så vi behöver en betongkap som skall hämtas på hydroscan. Å eftersom det ligger i stan så är det ju ganska logiskt att jag hämtar den.

Lite bilder från vårat lilla bygge...




Vi håller på å bygga nockventilation på ett gammalt tjurstall som skall göras om till ko och kvig stall



Nockventilationen inifrån



Lite rivning före...



och efter...



Väggen som skall rivas idag!


//Caroline

Marcus

Kul med blogg gumman!

Hoppas allt är bra med dig...

puss



2009-06-08, 11:06:33 URL: http://marcusgustafsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?