Öland dag två!

2009-06-28, 17:15:38 / Kategori: Allmänt
Ja andra dagen här på Öland har nu kommit halvvägs! Vädret är helt fantastisk och det är bikini, handduk i gräset, sprite med baccardirazz, goda vänner och helt enkelt allmänt skönt!

Gårdagens dans var otrolig. Nonstop med Expanders och Shake från 21.00-02.00. Kan inte säga hur många danser jag satt fast jag tror nästan jag kan räkna dem på en hand. Många gamla bekantskaper men även tre nya. Oskar Silvhorn! Johanns underbara son som bara var helt fantastisk på att dansa. Hoppas vi ses fler gånger! Sen har vi underbara Hans även detta en bekantskap jag fått genom Johann och Jennica.  Hans är min nya fox kung. Har man väl hamnat i den famnen vill man inte släppa taget. Hoppas på att få träffa både han och Ingegärd många fler gånger. Sen har vi Fredrik har tänkt så länga att han måste jag dansa med. Å äntligen fick jag tag på han. Underbart är vell ett bra ord att beskriva det med!

Dagen har bestått av sömn fram till tio. Borde kanske varit längre med tanke på att jag inte la mig förän fyra. Frukost blev dett i alla fall. Lite diskning efter det! Nästan så att det var roligt att diska. Träffade två killar som inte riktigt hade kläm på det där. Dom på stod att hemma på dom stora godesen så hade man en piga som gjorde sådant. Jag gick mest runt och log, avslöjade inte min identitet!
Nu i eftermiddag har vi varit hos Johann och Jennica med fam. en sväng. Sen gick vi på maskerad dansen och tittade. Oj va kul det var!

Ikväll blir det dans till Blender. Kan vell inte bli så mycket annat än en kanon kväll!

Bilderna vill inte riktigt laddas upp så det får bli ett senare projekt!

Ikväll blir det grönt linne med bar rygg!

//Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?