Ord, känslor, dans...

2009-06-17, 11:57:20 / Kategori: Allmänt
Vad gör man när det är svårt att sätta ord på saker? Att sätt ord på saker i tal kan för mig vara jätte svårt. Det har vissa i min närhet tyvärr fått erfara... Att sätta ord på saker på ett papper kan ibland vara lättare. Fast försöka få ner känslor på ett papper är inte helt enkelt. Å det har varit mycket känslor den sista tiden. Vissa får mig att le, nån får tårarna att rinna, någon gör mig arg och besviken, nån får kroppen att känna saker som jag trodde var omöjligt, andra får mig att bli som en ostopplig duracellkanin. Åt vissa glädjs jag, andra gör mig avundsjuk och vissa får mig att känna mig trygg. Allt detta upplever jag på grund av känslor... Fast den jobbigaste känslan är nog ändå ensamheten...

Dansen igår var på många sätt underbar. Dansade inte med jäte många fast dom jag dansade med skulle jag kunnat tillbringa längre tid med. Expanders bjöd en underbar musikalisk underhållning. Deras rockiga/blues ton tilltalar mig enormt. Älskar gunget, att dom bjuder på sig på scenen och deras repertoar som dom är ensmma om. Nonstop med dem och Shake på Öland kommer bli underbart!

//Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?