Party, party, party!

2009-06-05, 16:24:40 / Kategori: Allmänt
Ikväll blir det party och förhoppningsvis lite dans även fast förväntningarna inte skall vara höga på den varan.

18.00 blir det lite återträff med vännerna från gymnasietiden. Grillning och prat hemma hos Filip är tanken. Hoppas solen kan ta å komma fram snart....




Längesedan man träffa dem nu så det skall bli super trevligt. Ingen tid jag saknar så jätte mycket längre fast det är alltid kul å träffas å se hur alla har det.

Sen bär det iväg till Långås Loge och traditonsenlig dans till Arvingarna! Som sagt ingen kväll där jag skall begära att danskvalitén är på topp men nån sväng om skall jag nog allt få....



Åter till spegeln så jag hinner i tid!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?