Spår för livet...

2009-11-22, 20:43:26 / Kategori: Allmänt
Helgen börjar gå mot sin ända...
Lyssnar på P4-dans med live musik från Zlips. Radio är bra man kan sitta ner, lyssna, njuta, tänka sig bort och bara reflektera över saker och ting. Sitter nog just nu mest å minns. Minns anledningen till varför jag över huvudtaget slog på radion halv åtta en söndagkväll för några månader sedan. Minns och känner värmen som sprider sig när jag tänker tillbaka på de olika spår människor satt i mig. Igår försökte jag med mindre lyckat resultat lösa melodikrysset något som jag aldrig skulle gjort för några år sedan...
Gillar när man möter människor i livet som sätter spår. Människor som får än att börja göra saker man aldrig gjort innan. Gillar när människor påverar mig. Gillar människor som gör mig till den jag är. Kanske är det för andra helt obetydliga saker med P4-dans på söndagkvällarna och medlodikrysset på lördagmorgonen fast för mig så förknippas dom där tillfällena med värme, kärlek, vackra stunder och minnen för livet...

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?