Fredag i skåneland!

2009-11-27, 22:48:52 / Kategori: Allmänt
Fredag i skåneland!
En sån där fredag som man bara kan ha i skåneland...
Började dagen med att sova riktigt länge. Frukost i magen och lite knappande på datan snörade jag på löparskorna å tog mig en sväng runt egendomen. Ingen som hjälper mig på traven med motionen så det är bara ta tag i det själv helt enkelt. Efter denna oppfriskande tur blev det lunch och plugg med Anna och Calle. Oxiderings tal och redoxbalansering är inte min grej. Undrar när sjutton jag skall hitta min grej...
Kvällen har bestått av handling med Anna på BC och sen taco kväll på Lantan.
Hela dagen har jag varit omgiven av helt underbara människor. Jag som ofta är en ensamvarg börjar mer och mer trivas med folk omkring mig.

Imorgon skall jag försöka kämpa på med kemin. Kvällen kanske består av glitterfest annars blir det nog bara lugnt och skönt framför tven.


En fantastisk låt med på idol ikväll. Kan bara inte sluta älska den!




// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?