Lång dag...

2009-11-02, 23:31:11 / Kategori: Allmänt
07.00 Samling vid bobbos hjärta
08.00 Första stoppet i Danmark. En blom och grönsaks marknad.
09.30 Fotografering av den lille havsfrue (självklart med den vhiiisaste slipsen av dem alla)
10.15 Åbent Landbrug. Hur marknadsför danskarna sitt lantbruk.
12.30 Lunch på Hotel Söfryd. Total katastrof att kalla det lunch = fortfarande tokhungrig.
14.30 Pelsavler Annelise Vest. En minkfarmare. Intresant och titta på fast jag skall aldrig ha minkar (nu är vi en och en halv timme efter i vårat tidsschema)
16.00 Eromsgård. Gris och växtodlingsgård.
18.00 Åter vid bobbos hjärta (en timme sena)
Hem kolla mailen, ringa efter ett recept, fixa fram en bil, gå över till gamlegård 3B vara allmänt arg, irriterad och nere. För dom som känner mig så har Caroline knappt ätit något på hela dagen. Almmänt stressade. Ja jag behöver nog inte säga så mycket mer ni fattar själva....
19.00 Samla kraft ge sig iväg till BC för att handla till morgondagens Galmegårdsmiddag. Hade två riktiga klippor med mig i affären. Dom gjorde precis som jag sa till dem. I like!
20.10 Tillbaka på Gamlegård med en kebabtallrik i högsta hugg. Tio minuter sen var jag en ny människa!
21.00 Sista fixet på sånghäftet. Nöjd!
22.15 Fixa det som kunde fixas på maten till imorgon.
23.29 Skall duscha, bädda på golvet åt en junior med största sannolikhet kommer in rummland med trä tollorna synerligen salongsberusad.

Natti natti...

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?