Samtal om ditt och datt!

2009-10-02, 15:53:04 / Kategori: Allmänt
Fredag eftermiddag å jag sitter på rummet och bara tar det allmänt lungt. Det har varit en lång vecka med mycket upptåg. Som vanligt här nere alltså... Soppa igår! Kul som vanligt. Andra rundan i plaskan, börjar bli kallt nu. Antar dock att man inte skall börja klaga än. Värre när vi får spetta upp isen först för å komma i.

Har fördrivit tiden på Gammlegård 3B. Samtalat om ditt och datt, djupa och mindre djupa saker i livet. Blir så glad när jag inser att här finns människor som jag kommer vilja ha omkring mig i resten av mitt liv. Människor som kommer betyda enormt mycket för mig. Människor som är lite som jag. Det gör mig lycklig.

Helgen är en öppen historia. Skall plugga är en sak som är säker. Var, när och hur detta kommer ske det ger sig...

// Caroline

lizette

hej carro!

jag förstår precis vad du menar med att umgås med folk som är som en själv. det känns som om man äntligen hittat rätt. det är en väldigt skön känsla. hoppas du fortsätter att känna dig lycklig. det är du värd!



2009-10-03, 01:13:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?