Varma tankar...

2009-10-04, 21:13:24 / Kategori: Allmänt
Håkan ringde innan. Känns skönt å veta att dom tänker på mig. Saknar!

Anna kom å fråga om jag ville ha kanelbulle såhär på kanelbullens dag. Kanelbulle tackar man inte nej till. MUMS!

Nu står äppelpajen på spisen. Väntar på att vaniljvispen skall anlända. Sen är det Anetts (Carolines) äppelpaj på på Gamlegård 5B.

// Caroline

erika

Jag gjorde din äppelpaj förra onsdagen när det var premiär av Greys. Såg du det?! Tänker på oss varje onsdag skall du veta! Hur som heslt blev jag så mätt (jag och Anna delade på hela formen men jag åt naturligtsvis mest) att jag inte kunde sova utan bara låg och ojade mig av alla smärta! Dagen efter var jag helt röten i hela magen. Det kommer nog dröja ett tag innan det blir äppelpaj igen...Höstlov snart? Stor kram!



2009-10-08, 08:31:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?