Ekonomistyrning...

2009-09-18, 13:01:43 / Kategori: Allmänt
Sitter i stallet och skall ha ekonomistyrning. Nån excel övning tror jag närmare bestämt.
Snart är det helg. Vad kvällen erbjuder det vet jag inte riktigt än. Det ger väl sig skulle jag säga. Skall åka och handla med Nilla efter skolan i alla fall. Imorgon är det nämligen tänkt att det skall bli kräftskiva på Vhiderup. Annars får jag väl försöka fylla helgen med lite plugg. Har en bokrapport som skall vara inne på måndag.
Nej nu får det bli lite focus på Jan Lars Baccardi!

// Caroline

Helen

Hu, ni har att göra :p



jag är självlärd vad det gäller designer.. Har suttit och ändrat på varenda grej för att se vad som händer ;) och sen så har designadinblogg.se varit till stor hjälp ;)



2009-09-18, 16:08:29 URL: http://kallgard.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?