Livet i korridor!

2010-02-09, 10:28:27 / Kategori: Allmänt

Det är ett väldigt speciellt liv och många gånger ett helt fantastiskt och underbart liv fram för allt ett väldigt roligt liv. Men för att det här skall uppfyllas måste man ha en förmåga att läsa andra personer, du måste kunna anpassa dig efter andra och försöka hålla en lite låg profil i de gemensamma utrymmena.
Hur det ser ut på andras rum bryr jag mig inte om så länge dom skiter i hur det ser ut på mitt. Fast när jag kommer till köket och där är saker över hela köksbordet så jag inte får plats å äta, spisen är överbelamrad med diverse grytor och stekpannor, radion skränar från en kanal som jag inte alls har lust att lyssna på när jag precis har vaknat och skall äta frukost och sen på köpet sitter det en person som pratar i telefon om alla möjliga problem som jag absolut inte vill höra på....
Det är väl baksidan med livet i korridor. Ett gäng människor som måste anpassa sig efter varandra under just de stunder när de flesta har otroligt invanda rutiner.

Men som sagt för det mesta är det väldigt roligt...!

// Caroline


Helen

Hej!



Haha, vad häftigt :) Luskade runt lite och såg att han också hade gått i skolan med två av mina bästa vänne ;) Världen är bra liten...



Det går bra, har fått ny tändnig efter jul och ser fram emot vårens kurser. Just nu är det Marknadsinriktiad Nötköttsproduktion som gäller (SLU-kurs) Hur går det för dig? Mycket att göra? Trivs du?



Kram!



2010-02-12, 10:25:20 URL: http://kallgard.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?