Färdigt för installning...

2009-08-13, 19:09:04 / Kategori: Allmänt
Idag har jag tvättat klart det sista i ladugården. Känns skönt å vara klar med det. Är verkligen inget kul jobb. Dock är det tacksmat för det syns att man har tvättat även fast det blir skitigt vildigt fort igen. Kan inte förstå att kor kan bajsa så mycket som dom gör...
Nu är det i alla fall klart för att flickorna skall få flytta in på hel tid. Tror till och med det skulle ske ikväll.

har sovit en halvtimme nu. Trött. Blev sent igår för mig å Håkan och våran motorcykel tur. Vi styrde kosan mot Båstad och åt bakadpotatis med skagenröra där. Hur trevligt som helst. Kvalitetstid med chefen är verkligen skönt.
Väl hemma och parkerade så hörde vi en ko som råma. Å det lät inte som det skulle och inte där det skulle. Vi tog oss en titt och hittade tillslut en tjej i hästhagen och tio andra på ladugårdsplanen. Suck säger jag bara. Det visade sig att dom lyckats få bort en pinne som är säkert en meter lång och trädd igenom fyra hål. Man kan undra hur sjutton dom bär sig åt ibland. Jag hade haft stora problem om jag skulle lyckas med det. In kom dom i alla fall till slut.

Snart kommer Frida. Vi skall gå in till stan. Äta och dricka något gott på en trevlig restaurang. Kvaltitetstid med Frida är verkligen inte fel det heller. Sönt å ha henne för sig själv ett tag!

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?