JAG ÄLSKAR...

2010-07-27, 21:22:46 / Kategori: Allmänt
HALLON är det absolut godaste som finns i bär och frukt väg i de mesta vägar egentligen. Det är samma underbara lyckorus i kroppen varje år när dessa underbart goda röda bär mognar. Jag har tillbringat många timmar av min barndomm på en stubbe, på ett hygge i en hallonbuske.
Hittade n hallonbuske idag när vi skulle åka hemåt. Plockade lite, kan säga att jag sitter och njuter i fulla drag nu!



 
Sen vill jag vara lite hatisk mot ekologiska ärtor. Kan säga att det är idiotiskt att betala flera hundra för å gå på gym. Skaffa en anställning på utsädeskontrollen istället du har betalt samtidigt som du genomför ett väldigt effektivt träningspass...

/ Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?