Rastlös

2010-06-09, 14:35:41 / Kategori: Allmänt
fem dagar av sommarlovet har gått och jag är nu rastlös. Kan vara så att det beror på att regnet fullkomligt öser ner utanför vilket innebär att jag inte har någon lust alls att gå ut.
Har hunnit packa upp alla mina saker idag. Stuvat in alla kläder i gadroben och skapat mig en ordning som jag tror jag skall kunna leva med i en månad.
Gårdagens dans var sådär lite lagom trevlig. Varken buu eller bää helt enkelt. En sommarkänsla spred sig genom kroppen i alla fall när man gick över parkeringen och hörde ljudet från högtalarna där kursledaren för gammeldansen i vanlig ordning repeterade stegen högt för alla deltagare. Man sätter höger foten fram, man sätter vänster foten bra , man sätter hegerfoten intill och vänster korsa... Måste nästan höras för å förstås!

Skall snart dra ner till the big city ULLARED. Lovat mamma och handla mat, snäll dotter som man är. En vända runt mitt stammisställe förtillfället apoteket skall också klaras av. Mina sköldkörtelvärden låg förhögt så nu skall det knapras starkare medicin, förhoppningvis = inte så trött, inte så frusen, inte så ont i kroppen och några kilo lättare!

Sen är det bara på med regnkläderna och trottsa vädergudarna för en promenad med Ludde!

Tjingeling



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?