Farväl och saknad i vackra skåneland!

2009-12-20, 17:14:09 / Kategori: Allmänt
Har vilat mig en stund, skall ta ett ryck till med kemin sen får det vara nog.
Anna har dragit hem till Larv idag. Jag konstaterade att vi skulle vara ifrån varandra väldigt länge och undrade hur vi skulle klara oss eller i alla fall jag. Anna konstaterade snabbt att på samma sätt som vi gjort innan vi träffats. Den obotliga opptemisten kan man säga att hon är, antar dock att hon har lite rätt.


Anna "fartsmäll" Hermansson och vrålåket är redo Västergötland och Larv!



Lycklig över att ha tagit sig igenom den första snödrivan!



Jag och Johannes tog en halkig promenad till slottet. Alnerup är vackert i vinterskrud kunde vi konstatera!


Gamlegård ligger fint i snön!






Slottet



Slottet



Slottet! Här kunde alla Lantmästare ha bott tillsammans.









Imorgon är det tenta från 08.15 till 18.00 med en timmes lunch. Sen kommer lillebror och hämtar mig och alla mina pinaler. Sen bär det av mot Torsjö pl skogen...

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?