Vecko rapport!

2009-12-17, 19:24:54 / Kategori: Allmänt
Just nu måttligt irriterad över att mailen inte behagar att fungera när man behöver den. Morr...
Dagen har förgyllts med sista kemiquizzen och ekologiföreläsningen innan måndagens tenta. En extrem trötthet har letat sig in i min kropp. Önskar just nu att jag kunde orka lika mycket som alla andra. Men, men nu är det inte så, så då är det bara acceptera läget...
Igår var det julbord på Lantan. God mat, trevligt sällskap vad mer kan man begära... Fick till och med julkort av våra Tanter och Farbröder!

Gamlegårdsjuniorernas julallster!

Skånevinden susar i advent
Lommianer cykellampan tänt.
Barn som har det svårt i världen,
Gud bevare dem på färden.

Mörkret tätnari advent
hos grannen är det alltid tänt
Gud ger besk åt de som gråter.
På Lantan livet leker åter.

Kölden biter i advent
hoppas Lust har pannan tänt.
Gud bevare alla frusna,
ge dem värme, låt de ljusna.

Julen nalkas i advent,
och Gamlegård tuppen tänt.
På lille junior vi tänker,
när plaskan ligger still och blänker.


Min och Annas fina snölyckta gjord av den minimala snön som fanns igår eftermiddag. Nu är här vitt och vint överalllt!



Såhär kan det gå  när man skall ut på en trevlig kväll med halläningarna här på Alnap!



Påbrädd farbor som är lite väl het på gokart gasen är inte att leka med...

// Caroline

sofie

Det var nastan omjligt att hitta kommentarsknapppen min van, men jag lyckades genoom randomklickning :) Vilken fin snolykta! skicka pa posten?



2009-12-18, 05:42:34 URL: http://cutthechords.blogspot.com

sofie igen..

PS. Det sag nastan ut som blamrket du fick nar fanny bet dig i laret :) haha



2009-12-18, 05:43:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?