På en helt annan nivå...

2009-07-14, 11:04:59 / Kategori: Allmänt

Det finns dom här helt underbara killarna att foxa med och självklart dom inte lika fullt så underbara så klart fast nu snackar vi om dom underbara....
Ja de finns dom här killarna som bara är helt fantastiska, mysiga, underbara. Man sluter ögonen och drömmer sig bort till världar bortom alla gränser. Sådana här killar har jag haft lyckan att hitta någrastycken. Fast sen finns det de här killarna som tar det till en helt annan nivå... Man börjar närma sig scenen och högtalarna och då ser killen till att hamna rätt så han kan lägga sin vänster hand över mitt högra öra så jag slipper det värsta dånet. I detta läget går han från att förmodligen redan vara helt underbar till att hamna på en helt annan nivå och spela helt i en klass för sig. Från att man har kännt sig speciell till att bli helt unik just då. Det är ett tecken på att han är en gentleman på högsta nivå.

// Caroline


Tittade in i din blogg igen å letade sej tillbaka till malung. Å jag känner igen gesten. Som några däribland jag gör... Ursäkta om jag petade eller letade efter vax i ditt öra å störde dej i foxen ;D



2009-12-30, 20:24:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?