Ryggläge i husvagnen!

2009-07-16, 23:58:46 / Kategori: Allmänt

Ja ikväll skippade jag dansen för ryggläge i husvagnen. Tog en sväng till affären när de andra gick till dansen. Hyrde mig två filmer, inhandlade lite vindruvor och fyllde på vinglaset här hemma. Väl hemma kröp jag ner under täcket placerade datan i knäet och tittade på Sex And The City The Movie... Har sätt den innan och kan se den många gånger till.
Känns som helt rätt beslut att stanna hemma ikväll. Var inte sugen på dans och då gör jag varken mig själv eller någon annan glad där uppe i Orreskogen. Nog vet jag att det kan bli himla kul när man väl kommer dit fast när man skall dansa i en vecka och minst fem timmar om dagen så känns det som att det kan vara okej att stanna hemma en kväll å bara ha det gott. 
Imorgon är det en ny dag och nya tag. Wahlströms och Shake spelar vilket är helt i min smak. På dagen imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Det pratas om att vi skall åka en sväng till Kläppen. Låter trevligt men vi får vell se vad som händer...
Nu skall jag vila huvudet mot kudden, sluta ögonen och drömma mig bort till någon härlig dans.

// Caroline


HeleN

Hehe, jo jag tog och lärde mig det, rätt skojj fakitisk så det får vi väl lösa :)



Vill också dansa till Wahlströms!! De spelade på Jacobs Loge i fredags men vi hade ingen koll på det så vi var hemma och såg det på lördagen sen. Så typist. Hoppas de spelar Guardin Angel och Sommaren 92! (och att det inte är för trångt!)



ha de gött!



2009-07-17, 15:05:49 URL: http://kallgard.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?