Idag drar 3:e skörden igång!

2009-08-06, 07:38:57 / Kategori: Allmänt

Igår kväll var jag hos underbara Erika som bjöd mig på en helt fantastiskt god middag. Precis vad jag behövde! Vi avslutade kvällen med en promenad i stan, lite glass och samtal på en parkbänk ut med Nissan. En helt underbar kväll!

Erika försöker göra nått näs/blomm trick



En maskinstation högg de 100 ha igår så idag drar hackningen igång. Det skall bli så kul. Är laddad till tusen! Går allt som det skall så är vi klara på fedag kväll/ lördag morgon. Förhoppningsvis kan jag hinna med lite dans på lördag kväll, Blender spelar nere på Björka Loge (utanför Lund). Söndagen ser ut å vara fyld av halmkörning. Då blir det premiär tur med vårt nya lastbilsflak. Spännande!

Kanske inte bli så mycket uppdaterat här nu några dagar. Vi får helt enkelt se vad som händer och vad tiden räcker till.

// Caroline




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?