Sista frukosten...

2009-08-30, 09:22:53 / Kategori: Allmänt
i Halmstad. Ja nu är det så. Jag sitter och äter min sista frukost i Halmstad eller snarare häver i sig. Det är effektivitet som gäller idag. Säkert kommer det blir fler frukostar i Halmstad fast inte som boende utan som besökare. Bilen rullar mot skåne vid två tiden tänkte jag. Innan dess skall jag hunnit städa den lite. Bära ut alla saker i bilen och städa av det värsta i lägenheten innan lillebror flyttar in på allvar.
Allt är nästan fixat till småttingveckan (=nollningen). Jag behöver en hejaramsa till HBK. Någon som har en på lager? Dela gärna med er i så fall! Sen skall Calle köpa en qulturtidning till mig så den får vell jag i eftermiddag antar jag. Gött då har jag något å läsa ikväll när jag inte kan sova *ler*...

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?