Tänk va fel det kan bli...

2009-08-01, 11:30:24 / Kategori: Allmänt
ett litet, litet e saknades å meningen fick en helt annan innebörd.

Skrev ett inlägg härom dagen om att det var mycket som skulle fixas innan skolstarten.

Mängder av tråkiga samtal
"Bonde skall fixas, studiestöd skall ansökas om, böcker skall beställas, listan kan göras lång av saker som måste lösas innan man ens kan fundera på att börja studera
."

Första ordet i meningen skall givetvis vara boende. Självklart kan det vara kul å hitta en bonde fast jag tänker inte "fixa" han innan skolan börjar och absolut inte genom ett tråkigt samtal.
Tack Calle för du upplyste mig om denna felskrivning. Å grattis till ett gott skratt. Kan hålla med om att det blev lite små kul!

Nu skall jag sova lite före maten. Semin kommer 13.00 å då tänkte jag vara mätt i magen och redo för jobb igen. Tre mjölkpass kvar. SKÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNT!

// Caroline

sofie

haha, jag fick mig ett gott skratt där! saknar digm in vän. hoppas du mår fint!



2009-08-04, 18:21:57 URL: http://royforpresident.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?