Skall bli bättring...

2009-08-04, 08:05:11 / Kategori: Allmänt
Är lite dålig på å uppdatera här just nu. Fram för allt har jag varit frutansvärt dålig på å lägga upp bilder. Skall bli ordning på detta nu tänkte jag. Håkan och Anette har kommit hem välbehållna nu. Känns skönt! Blir mycket jobb resterande av augusti månad också fast då har jag i alla fall inte allt ansvar själv. Skönt å kunna släppa jobbet när man åker där ifrån.

Igår höll jag mest på här hemma. Tvättade och plockade i ordning efter Malung. Det var på tiden nu kände jag.
Idag skulle vi börjat köra gräs vi middag fast det var modell mycket regn imorgon och regnar fortfarande. vi sattasar helt enkelt på imorgon istället. Ser ut som det skall bli fint väder imorgon. Om vi får tro norrbaggarna i alla fall...

I morgen
05.08.2009

Klarvær 22°Svak vind, 3 m/s fra vest

Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra vest. 0 mm nedbør i døgnet.

Torsdag
06.08.2009

Delvis skyet 22°Flau vind, 1 m/s fra sørvest

Delvis skyet. Flau vind, 1 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Fredag
07.08.2009

Lettskyet 22°Svak vind, 2 m/s fra vest

Lettskyet. Svak vind, 2 m/s fra vest. 1,0 mm nedbør i døgnet.

Lørdag
08.08.2009

Klarvær 24°Svak vind, 3 m/s fra sør

Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra sør. 0 mm nedbør i døgnet.

Søndag
09.08.2009

Skyet 25°Laber bris, 7 m/s fra sørøst

Skyet. Laber bris, 7 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.



Idag skall jag och Håkan åka till Falkenberg och hämta en Snittvagn med traktor som vi skall ha på demo en dag.

Sen kommer här ett viktigt medelande. Min Klematis har ÄNTLIGEN börjat blomma! Två månader försent fast vad gör det. Bättre sent än aldrig helt enkelt!




// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?