Bra men seg dag...

2009-12-02, 19:38:53 / Kategori: Allmänt
Har varit en lite halv seg dag idag. Gick hem tidigt från Gamlegårdsmiddagen igår. Trött och ont i kroppen är ingen bra kombination när det skall vara glatt och festligt. Två panodil och sen försöka sova fick det helt enkelt bli. Klockan ringde åtta i morse. Skulle man hinna med att röjja efter gårdagen innan projektarbetet drog igång klockan igång klockan tio var det bara att pallra sig upp. Verken var kvar så det var bara att börja dagen med två panodil också. Är lite förkyld så jag tror det är därför jag har ont. Det fanns en tid när man hade ont varje dag och och var van vid det. Som tur är, är det inte så illa längre fast när man väl får ont så är det ju jätte jobbigt...
Projektandet flöt på bra tycker jag. Känns som vi har läget under kontroll!
Fick tillbaka nationalekonomin idag, den sista av de tre tentorna vi gjorde senast. Klarade den också! Känns så himla skönt att få ha flytet på sin sida någon gång.
I eftermiddag har jag och anna varit  och hämtat ett paket på posten. Fyra nya kläningar som jag beställt. Hoppas någon av dom var ett lyckat köp i alla fall!
Ikväll blir det bio i Malmö. Skall se This is is! Känns som det är nått man bara måste se. Säga vad man vill om Michael Jackson men han är en fantastisk artist med en enorm musik skatt!





// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?