Vinter i skåneland...

2009-12-14, 16:22:43 / Kategori: Allmänt
ja tro det eller ej men kylan har till och med letat sig ner hit. Å ännu mer har väl det näst intill osannolika om man tänker tillbaka en vecka så ligger det något vitt fläckvis på marken. Tror det kallas snö. Det är ytterst lite fast det är ändå något.
Dagen har som vanligt just nu bestått av kemi och ekologi. Har precis kommit in från en skön löptur. Jag vet med mig själv att jag är en riktig periodare. Hoppas verkligen denna perioden kan hålla i sig ett bra tag.
Helgen fortsatte i fredagens posetiva anda. Lördagen startade klockan åtta med Anna och morgonpromenad. Till frukost serverades havregrynsgröt och blåbär. Klockan tio tog jag, Anna, Therese, Carl Christian och Johannes tåget till Danmark och Köpenhamn. En premiär tur på Tivoli och Ströget för min del. Fantastiskt vackert väder och underbart sällsap kan inte bli mycke annat än lyckat!
Sen avslutade vi kvällen med en hejdundrans luciafast på skolan! Trevligt folk vid bordet, efterlängtade vänner, Dj:arna hade lyssnat på mitt uppmanande om mer dansmusik = en lyckad kväll. Avslutade på topp 03.00 vilket kändes väldigt bra!

// Caroline

erika

du är så duktigt! Jag blir alltid så inspirerad till att träna när jag läser att du gör. Tyvärr försvinner det så fort bara.=) Kram



2009-12-17, 19:22:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?