Ingen ordning och reda...

2009-07-22, 20:05:10 / Kategori: Allmänt
Tror semestervanerna hänger i. Ingen ordning och reda med någonting.
Åkte till Långås och hälsade på Adam igår efter jobbet. Alltid lika kul å ses även fast det inte bli så ofta.
Å dag skulle jag få gjort så mycket men känns inte som jag fått gjort nått. Kollat lite på CSN hur det funkar med studielån, tittade på försäkringskassan om man hade någon chans att få bostadsbidrag, ringde till Alnarp å ville tala med en studievägledare men ingen där så jag skulle återkomma imorgon och tillsist ringde jag till Gitte på banken men hon var på lunch å när hon ringde tillbaka var jag inte vid telefonen. Har alltså inte kommit något vart med något. Skulle röjt lite i lägenheten men har inte blivit mycket med det heller. Nu har jag äntligen fixat mat i alla fall. Kan det bero på att jag inte ätit som gör att jag är så seg...? 
 
Imorgon drar Håkan och Anette till landet i öst eller i alla fall på väg dit. Tror första hållplattsen var i Slaka utanför Linköping hos Anettes föräldrar. Antar att det bjuds på smörgåstårta som vanligt där. Håkan brukar vara vänlig nog att skicka ett mms med bild på den till mig. Det är det närmaste smörgåstårtan jag kommit. Själv stannar man hemma och tar hand om dom små liven eller 160 av dem är förviso ganska stora. Kommer bli väldigt mycket jobb och en rejäl utmaning och det gillar vi. Någon som känner för å bara prata, mjölka kor, mata kalvar, köra foder eller nått liknade är varmt välkommna. Höger vid byggdegårdsskyllten i Skedala om du kommer från Halmstad sen hittar du mig där nere någonstans...

Nu skall jag äta.

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?