Lugnet före stormen.

2009-07-23, 11:18:07 / Kategori: Allmänt

12.00 skall jag vara på jobbet och äta lunch. 14.30 åker Håkan och Anette mot Finland. Då är det bara jag och korna. Tur man inte vet innan vad som kommer hända. Behöver ju i och för sig inte hända någonting fast 12 dagar är för lång tid för att inget skulle inträffa.
Jag känner mig laddad i alla fall. Å jag vet att när jag hamnar i en sådan här situation blir jag effektiv och fokuserad. Gillar utmaningar och det här kommer bli en utmaning som är till duga.
Kan säga förlåt till alla mina vänner nu direkt. Kommer förmodligen inte vara den mest sociala under denna tid. Ni får ringa så får vi se om jag kan svara just då. Annars ringer jag upp så fort jag kan...

// Caroline




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?