Dagen blev så mycket bättre...

2009-06-04, 18:52:29 / Kategori: Allmänt

När Roger på Rix Morgon Zoo var snäll nog att spela en av de absolut bästa låtarna som finns (enligt mig). Jag gick där på jobbet tio över sex med mina peltor (hörlurar med radio) och var allmänt trött, sovit nått fruktansvärt illa i natt. Men så vände allt dom sa artist, låt och jag slöt ögonen och njöt. Drömde mig bort till en varm, mjuk men ändå en bestämd famn å gärna ena handen i nacken... Till en såndär famn som man bara blir helt överlycklig av å hitta och absolut inte vill lämna. Det måste nog upplevas för att man skall kunna förstå. Men att bli ett med en människa på dansgolvet är magiskt!

Han spelar i Stockholm ikväll. Lyssna å njuten på Bossen själv....




sofie

Yes! Bossen är boss. Du fick upp klippet ?:P



2009-06-04, 22:24:22 URL: http://cutthechords.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?