Dagen efter midsommarafton...

2009-06-20, 12:56:53 / Kategori: Allmänt

också kallat midsommardagen! Jag hade precis skrivit ett långt inlägg om min något hektiska gårdagen. Men så får min dator ett av sina idiostiska rycka och raderar nästan allt jag skrivit.  Blir galen. Någon som är bra på datorer? För min behöver nog lite hjälp...

Orkar inte skriva om allt igen så nu får det bli kortfattat och talande med bilder istället.

Hade fullt upp igår och inte en chans att sätta mig här å skriva. Jobbet kallade som vanligt även fast det var midsommarafton. Jordgubbar och grädde till frukost känns som att det gjorde värt det att gå upp den morgonen. Att sen blir bjuden på lunch på jobbet gör ju knappast det jobbigare att jobba. Sen firade vi 3-årsdag på jobbet igår också. Tre år tillsammans jag och mina arbetsgivare. En stor dag som absolut kräver tårta!



 

Hallontårta med maräng!



På kvällen var jag bjuden till Kim och Jenny på deras alltid lika trevliga tillställningar! Vi var nio personer med det den gemensamma nämmnaren "danstokar" vilket också visade sig senare när det blrv spontan dans på vardagsrumms golvet till reggaemusik! Sen provade vi twister vilket jag aldrig hade gjort. Å jag var ganska duktig eller var det nybörjartur eller kanske till och med fult spel.... Tror vi alla var av ungefär samma skrot och korn.







Hasse och Per i en Twiter kamp!




Underbara Lise-Lott, Per och Ditte


Joakim kom med en underbar present till oss alla. En egen bränd cd-skiva med namnet Öland 2009. Vilken lysande idé! Tack ännu en gång!  Det är bara en vecka kvar till Öland nu!!!!

Nej nu är det snart tid för jobbet igen. Är ensam i eftermiddag så det blir fullt upp...

// Caroline




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?