Glädjande/fruktansvärt....

2009-06-20, 19:11:19 / Kategori: Allmänt
Inte än enda rattonyckter person har polisen hittat i Halmstad idag. Det är en enormt glädjande nyhet när man vet hur många som drack igår. Hoppas verkligen att det inte är så att de som druckigt och kört bil idag lyckats undvika polisen. Att köra med alkohol i kroppen är verkligen nått av det värsta man kan göra. Tänk på att n inte är ensamma där ute...

Nästa nyhet i tidningen var en man knivskars till döds vid ett större bråk i Köpingsvik på Öland. Så fruktansvärt. Att inte folk kan låta bli alkoholen om dom inte kan hantera det. Sen finns det ingen anledning i världen att gå runt med kniv på sig mitt i natten på midsommarafton.
Det är till Köpingsvik jag skall näta vecka å dansa. Hoppas verkligen att det inte är så stökigt där då som det verkar varit denna helgen. Skulle så vara har jag ingen lust alls att vara där...

// Caroline

Johann

Det kommer att vara otroligt mkt bättre det törs jag lova dig :)

//J



2009-06-20, 23:33:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?