Obotligt positiv...

2009-06-24, 21:17:54 / Kategori: Allmänt
Trodde jag i alla fall.

Dagen började så otroligt bra. Vaknade 07.45 inte allt för trött trotts gårdagens dans. Antar att man klara det mesta bara man får uppleva dansberusningen och med den färsk i minnet så går allt lätt.
Tog cykeln till jobbet i det helt fantastiska vädret med ett tvätt lass på pakethållaren. Ingen tvätt tid som passade i veckan så då får man tvätta på jobbet istället...



Tänk att man till och med kan bli lycklig av att hänga tvätt!


Vi han inte riktigt klart med gräset igår för att jag tvunget skulle åka å dansa! Så dagen började med å köra hem dom två sista lassen. Har varit jätte kul å köra fast det känns ganska skönt att det är klart för den här gången och att det har gått så himla bra. Lagom när jag satt mig i traktorn så började den trevliga programpunkten sms önskningen på P4 Halland. Å där i mitt lilla lyckorus som infann sig så tänke jag att jag måste önska en låt. Satt där i traktorn å hoppades och hoppades och hoppades å så kom dom till sista låten som enligt programledaren var den bästa å jag kan ju inte annat än hålla med!

HUNGRY HEART

Leendet gick nu från kind till kind och jag gick mest runt och mös. Vi var å hämta en kviga som kalvat på betet. Kalvarna blir så otroligt fina när dom fötts ute dock inte alltid så lätt att få tag på dem. Håkan gjorde en snygg sprinter start med en målvacktsräddning som avslutning! Sen packade vi klart det sista i silon.







Efter en god middag tog jag middagsluren på gräsmattan i solen!




Ja hittils har ju allt enbart varit underbart fast precis innan jag skulle sticka hem så gick musten bara ur mig totalt. Vet inte vad som hände. Konstigt att humöret kan ändras så fort utan någon som helst anledning egentligen. Har fått mat i magen nu och tittat på reprisen av Allsång på Skansen. Känns bättre helt enkelt!

Imorgon är det sista dagen på jobbet innan en veckas skall bli skönt tror jag. Hoppas det fina vädret håller i sig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?