Västerhagen ikväll!

2009-06-02, 13:19:04 / Kategori: Allmänt



Ikväll blir det dans till Casanovas i Västhagen. Ett  av de bästa banden man kan dansa till tycker jag! Brukar var fullt ös så ännu en gång blir det en prövning för det där som brukar kallas kondition. Bara hoppas att humöret håller sig på topp också. Dans och musik är förknippat med känslor, minnen och intryck så är det bara...

Skall sticka å hjälpa lillebror med en hylla han gjort i skolan om en stund. Tydligen skulle den få bo här hos mig ett tag. Var gör man inte för bror sin!!!




Kusin min går i väntanstider! Fick reda på det igår. Skall bli spännande. Blir man skåning till hösten så har man förhoppningvis möjlighet att träffa dem lite oftar.
 
Nej nu får jag fortsätta steka. Skall bli en pipparkaka



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?