Längesedan sist...

2009-10-18, 20:31:54 / Kategori: Allmänt
Nu var det längesedan jag skrev här. Vet inte riktigt vad tiden tar vägen. Har satt mig ner många gånger och tänkt skriva, fast väl sittande där är inspirationen som bortblåst och jag vet inte vad jag skall skriva.

Veckan som gått har varit tung. Har fått reda på att det blir omtente ekonomidelen. Var väl förberädd men ändå blir man besviken. Annars mest tunga besked från någon man tycker väldigt mycket om. Även här är det väl antagligen bara att bita ihop och hoppas att det ordnar sig. Bättre å ta problen direkt antar jag. Blir knappast bättre ju längre man väntar.

Helgen har jag tillbringat i Halmstad och Skedala. Skönt att ha några andra hem man kan åka till. Skönt att ha blivit lite ompysslad. Varma kramar, mys i soffan och god mat serverat på bordet. Det är lyx på hög nivå det. Igår kväll var jag i Växjö och dansade till Expanders och Casanovas. Inte den roligaste kvällen jag varit med om men ändå helt klart lyckad. Gnussa kan man ju liksom inte gör förmycket!

Imorgon är det måndag och skola som vanligt. Redovisning och beskattning på förmiddagen och marknadsföring på eftermiddagen. På tisdag är det någon Swedbank dag inne i Lund. Vet inte riktigt vad det innebär. Lät inte som på namnet att det hade så mycket med Swedbank att göra i alla fall. Annars är det soppa gånger två som gäller. Tisdag och Torsdag. Kämpigt men kul!

Nu är det duschen som gäller och jag hoppas att min himla telefon kan ringa snart....

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?