Motvind med stormbyar...

2009-10-21, 11:00:20 / Kategori: Allmänt
Varför kan det inte bara vara lite enkelt någon gång?
Alla tenta delar utom en är nu tillbaka. Av de delarna vi fick tillbaka igår klara jag en. Var ett poäng ifrån godkännt på två av delarna och två poäng ifrån på en del. Jag undrar bara varför marginalerna inte kan vara på min sida någon gång? Att ha lite tur någon liten, liten gånga hade inte gjort någonting...
Nu är det bara ta nya tag och göra omtenta. Börjar inte skolan förän 13.00 idag. Skall hämta en SLU tröja, hämta tvätten, hämta tenta, laga lite mat till magen innan det är tid för redovisning och beskattning. Efter skolan har Nilla och Jeppe Mårtensson bjudit in till studiebesök på Vhiderups Gods!

// Caroline

Sofie

Jag forstar att det kanns tungt, men det ar bara att bita ihop och gora om, kampa pa! Du var ju irriterande nara, och det betyder ju faktiskt att omtentan blir lattare an om du hdae haft langt fran godkant. JAG TROR PA DIG! Du ar grym, ska sanda all min karlek fran andra sidan.



2009-10-24, 05:19:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?