Helg i Vhiderup!

2009-09-20, 22:46:25 / Kategori: Allmänt

Fredagkvällen tillbringades först hemma i sängen, sen tog jag en vända till Lantan och Lusthuset för lite social verksamhet. Skönt att bara sitta ner och prata med klasskamraterna om allt annat än skolan. Blir inte så mycket tid över till det på dagarna.

Igår började jag dagen med en löptur, fixade jag först klart min bokrapport och gjorde sallad till kvällen. Sen tog jag tåget till Örtofta där Nilla mötte upp mig med Vissla!

Vissla





Lite skönt prat och två glas vin på uteplattsen innan det bar iväg på kräftskiva blev det. Kräftskivan tillbringades med för mig nya människor vilket var väldigt trevligt. Alltid kul å lära känna nya männskor. Hälften av de folket som var där pysslade med något som hade med sockerbetor å göra. Det är väl ungefär det halva skånes befolkning gör just nu.





När vi kommer hem efter kräftskivan så har Nillas underbara mamma Marita ställt fram detta till mig...


En lite godnatt hälning fick jag också. Somnade med ett stort leende!


Idag blev det en tripp till Kristianstad. Annars har dte mest varit lugnt och skönt. Jag norpade några liter hallon MUMS, MUMS, MUMS! till kvällsmat blev det kalkonsnittsel och pomes. Jag blir totalt bortskämd där. UNDERBART!

// Caroline


F R I D A

fin hund :)



2009-09-22, 09:02:38 URL: http://fridafilmberg.blogg.se/

Nilla

haha du är värd att bli lite bortskämd :)



2009-09-22, 21:30:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?