Upp och nergångar...

2009-09-22, 22:54:14 / Kategori: Allmänt
Jag är äntligen sådär lycklig igen som jag var för tre och ett halvt år sedan. Bitarna faller på plats. Man hittar nya saker som förhoppningsvis gör än till en bättre människa. Träffar nytt folk som många utav dem kommer bli vänner för livet. Livet fylls av utmaningar som hela tiden gör mig starkare. Mitt förflutna som så många gånger gjort mig så leedsen har nu vänt till en enorm styrka. Jag hänger inte upp mig på bagateller, snubblar inte över småsaker. Det är underbart!
Önskar så att jag kan ge denna styrka och glädje till mina nära också. Livet är inte alltid på topp. Tro mig JAG vet! Samtidigt så vet jag så väl att tids nog blir det alltid bra. Det kanske inte alltid blir som man tänkt sig eller från början ville. Fast det blir alltid bra i slutändan!
Godnatt!

// Caroline 

Mamma

Jag är så glad för Din skull, ta vara på de här två åren både vad det gäller studier och inte minst det sociala!



2009-09-23, 10:29:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?