Veckan som gått!

2010-02-06, 11:20:49 / Kategori: Allmänt
Veckan avslutades igår med ett spinningpass. Hoppas detta är en trend som kan fortsätta att avsluta veckorna.

Gamlegårdsmiddag i snöstorm blev det i tisdag. Denna gången mer rimligt antal deltagare vilket innebar 22 st. Förstår inte hur vi fick in 18 personer till i det där lilla köket för två veckor sedan...

I torsdags var det ingen soppa så Lantan fixade till ett alternativ vilket innebar pizzabuffe i källaren. Började trevligt med snack, mat å god dryck. Fortsatte trevligt med spex. Fortsatte ännu trevligare med lite olika lekar. Å vad och varför det blev som det blev sen det vet jag inte riktigt. Farbor badade mig första soppan efter jul för att jag var sur å sen den dagen har det varit ett väldigt tjat om att jag är sur. I torsdags rann väl bägaren över lite. Det som ett tag kanske kunde vara lite roligt blev inte fullt så roligt längre...
Är väldigt van vid att folk säger att jag ser sur ut så förmodligen gör jag det. Fast själv kan jag väl tycka att man kanske inte behöver sitta å le hela tiden utan att för den delen behöva vara sur. Jag trivs väldigt bra med att sitta ner och titta på folk, fundera över stora och små ting och bara ha det allmänt skönt, utan för den delen just vara sur. Sen finns de dom dagarna när jag helt enkelt inte är på humör. Fast sådanna dagar har väl alla...
Många gånger funderar jag på om det hade varit enklare i fall alla visste ens bakgrund, eller vad som finns där under skalet. Samtidigt är det saker som man bara vill dela med de allra närmaste...

Igår erbjöd kvällen några lugna sköna timmar på Grand Hotell i Lund. Mycket skratt, ett gott glas vin, spännande samtal och fantastiska människor som jag är så glad att jag fått i mitt liv!

Frukosten har landat i magen nu. Skall ta tag i pluggandet, kanske en promenad senare idag!

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?