Officiell rätt att gnälla...

2010-01-08, 19:17:26 / Kategori: Allmänt
Ligger i sängen... Popcorn och avsnitt efter avsnitt av Sex And The City avverkas. Det är eftermiddagen och kvällen i ett kyligt skåneland.

Dagen har bestått av tre omtentor. Två känns väl okej och en vet jag att jag kommer få göra igen. Önskar så att min tradition från ja när man nu började ha prov som man kunde få omprov på bara kunde ta slut. Kunde det inte bara vända, inbillar mig inte att det skall vara enkelt att nå resulltat för det är det inte och det skall det inte vara heller. Fast jag sliter som ett djur och ändå ger det inte resulltat. Låter säkert gnällig nu men då får jag göra det för just nu har jag rätt att gnälla.
Det är tids och energi krävande att inte kunna lägga saker och ting bakom sig. Det är frustrerande att inte kunna se framåt utan hela tiden måste titta bakåt...
Men som sagt jag är van. Å varför skulle det helt plöttsligt vända. Är van vid att sträva i motvind så det är lika bra att fortsätta med det :) 

Slut på gnället. Skall fortsätta med mitt sjätte avsnitt. Imorgon skall jag börja fixa med redovisningen som jag skall ha på torsdag och sen blir det förhoppningsvis lite mys med Linda också!

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?