Obligatorisk skogsdag!

2010-03-23, 19:50:43 / Kategori: Allmänt
Skogsluft borde göra än piggare än någonsin... Men nej, är nog tröttare än någonsin idag. Jag sov var så glad igår när energin och motivationen sprudlade i mängder. Tror ända lösningen är å gå och lägga sig i tid å sen sova sig iform! Känns som dagen idag mest bestått av att fördriva tiden. Stå rätt upp och ner är inte min favorit sysselsättning om man säger så... Nu är gänget på kontinentresa. Jag bestämde mig sen tidigare att stanna hemma. Omtentan skall klaras på fredag!


Föreläsare i Erik i ett träd!



Calle och Martin bakom några andra träd!



Årets första nyckelpigor. Fortsätter mitt letande efter vårtecken :0)


Skall stoppa något i magen nu...

Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?