Urladdad...

2010-03-15, 19:46:42 / Kategori: Allmänt
En laddning slutade i en ännu större urladdning.
Var taggad till tusen för ett återtåg en helg i Skedala. En helg med kossorna precis som på den gamla goda tiden innan studierna var planen. Började bra med att jag och min väggiväggbo drog upp till Halmstad på fredagkvällen. Varmamackor, chips, på spåret, familjen Lindh och soffmys precis lika skönt som vanligt vilket i säg gör det bara ännu mer underbart.
Två slagna hjältar gick och la sig. Lite svårt att somna... Sen vid två, tre bröt helvet lös. 11 gånger på toa på sex timmar det tar på kroppen om man säger så. Kan undra om det är detta som kallas vinterkräksjuka så poppulärt? Fick vila mig i form till 15.00 sen var det ladugården som gällde. Gjorde väl inte mycket mer än nödvändigt bara säga stort tack till mina fina medarbetare Anna å Cilla!

Nu är det måndag å helgen är över. Mjölken hamna i tanken och inga kor blev sjuka vilket få ses som en lyckad insatts. Skolböckerna som så ambitiöst skulle öppnas mellan passen blev det inte mycket med. Har suttit mellan 9-18 idag med paus för lunch och sedan en fars med Allan (eller var det svamplabb)... Helledig imorgon så då är det plugg i biblioteket som gäller hela dagen. Tenta på onsdag...

// Caroline



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?